Video oyunlarındaki gerçekçilik argümanları, grafiklerin gerçek hayatta gördüklerimize bu kadar yakın olmadığı zamanlarda daha kolay tartışılıyordu Sanal gerçeklik henüz başlangıç aşamasındadır Yeterli zaman verildiğinde sunduğu deneyimler, mevcut nesil konsolların çoğunun sunduğu deneyimlerle aynı seviyede olabilir, ancak daha yüksek düzeyde bir sürükleyicilik düzeyine sahip olabilir
Sanal Gerçeklik bu konuyu ölçmeyi daha da zorlaştırıyor çünkü ekranda gördüğümüz şiddete daha fazla derinlik ve gerçekçilik katıyor Son zamanlarda bağımsız geliştirici DRAMA’nın “Unrecord” adlı oyunu çıktı, Görünüşü gerçek hayattan ayırt edilemediği için sahte olduğu iddia edildi Oyunlar da sürekli gelişiyor
Son olarak bu konuya tamamen farklı bir perspektiften bakmanın önemli olduğunu düşünüyorum Ancak bu herkes için geçerli değildir Tek başına bu bir endişe çağrısı değildir Vahşet ve sakatlama olaylarını anatomik olarak doğru bir şekilde canlandırmak, bu deneyimleri bizim için bizzat yaratan insanları olumsuz etkiler mi? Aslında daha önce rapor edilmişti ki, yaratmaya yönelik çalışma ve araştırmalar bu oyunlar oldukça yorucu olabilir Gerçekçilik, bir oyunda mümkün olan en yüksek düzeyde gerçekçiliği sağlamaya çalışmak yerine, oyunlardan hayata gözle görülür bir ayrım sağlamanın bir zorunluluk haline geldiği bir noktaya gelebilir Bu seviyelerdeki oyun ve grafiklerin birleştirilmesi, geliştiricilerin üstesinden gelmesi zor bir engel olacaktır Genç oyuncular ve video oyunu gerçekçiliği Bu deneyimlerin kutlanması gerektiğine inanıyorum, ancak bu tür oyunların gerçekçilik açısından nasıl büyüyeceğini ve onları oynayan insanları nasıl etkileyeceğini görmek için geleceğe bakmak incelemeye değer bir konudur Orijinal Doom (1993) ve Mortal Kombat (1992) gibi oyunların konseptleri nedeniyle popülerlikleri patlama yaşadı Bununla birlikte, bu seviyedeki grafikler ve gerçekçilik, Activision’ın Modern Warfare 2 (2009) filmindeki kötü şöhretli “Ruslara Hayır” gibi seviyelerle birleştirildiğinde, sayısız sorun kolayca ortaya çıkıyor Bu yakın zamanda ortadan kaybolmamalıdır Aslında Doom Eternal, Grand Theft Auto gibi oyunları düşünüyorum, ve aşırı şiddetin ana çekim olduğu Mortal Kombat 1, piyasada inanılmaz derecede önemli bir yere sahip ve hepsi de iyi bir nedenden dolayı son derece popüler
Video Oyunları, ilk ev konsollarının piyasaya sürülmesinden bu yana oyunculara her zaman gerçekçi ve üstün bir deneyim sunmaya çalıştı
Video oyunlarının şiddete yol açtığı fikrine katılmadığımı ve bunun, ana çekiciliğinin içlerindeki gerçekçi şiddet olduğu video oyunlarına karşı bir darbe olmadığını söyleyerek buna önsöz yapmak istiyorum Oyunlar gerçekçiliklerini geliştirmeye devam ederken, genç oyuncuların bunlara erişmesini nasıl kategorize ettiğimizi ve engellediğimizi yeniden incelememiz gerekiyor mu?
Sonuçta, video oyunları şiddet içeren ve abartılı tasvirlere dayanıyor İnanılmaz derecede gerçekçi, ancak grafiksel bir oyun sekansında fiziksel olarak mevcut hissetmek, oyunlara koyduğumuz gerçekçiliğin birçok yönünün zaman geçtikçe geri çekilmesi gerekebileceğine dair güçlü bir durumun olduğu anlamına gelir Gerçek şu ki, çocuklar oynayacak ve görmemeleri gereken şeyleri görecekler Geçtiğimiz 30 yıldaki sürekli rekabet, oyunlarda grafik ve gerçekçilik sınırlarının katlanarak büyümesi anlamına geliyor Tek pikselli kan havuzlarından tek bir vücut parçasını canlandırmaya ayrılmış binlerce poligona geçiş, gerçek hayatı taklit eden oyunlara her zamankinden daha yakın olduğumuz anlamına geliyor
Oyunların katlanarak daha ayrıntılı gerçekçilik ve ölüm sunması, genç oyuncuların oynayabileceği şeyler konusunda daha fazla kısıtlama gerektiriyor mu? Veya oyunların kendi derecelendirme sisteminde bir değişiklik mi var? Eğer kendi çocuğunuz yoksa bu anlaşılması zor bir konu olabilir
oyun-6
Bir kez daha Kaydı Kaldır örneğini ele alalım Bunun nedeni, size sunulanın gerçeklikten ayrı olduğunun kolaylıkla fark edilebilmesidir The Last of Us dizisinde tıpkı gerçek dünyadaki gibi birinin kafasının patladığını görmemiz gerekiyor mu? Tasvirler bu kadar ayrıntılı olduğu için Mortal Kombat’taki ölümlerden kaynaklanan kan, bağırsak ve sakatlanmaları izlemek zevkten ziyade acı verici hale mi geliyor?
Günümüz oyunlarına bakıldığında gerçekçiliğin objektif bir değerlendirmesine varmak kolaydır Epic’in atlayışı Fortnite Capcom’a Resident Evil Franchise, herhangi bir şeyin bu kadar gerçekçi bir şekilde tasvir edildiğini ilk kez gören genç biri için büyük bir şok olacak Oyuna ve yaşa bağlı olarak bu tamamen sorun olmayabilir NetherRealm’in parçalanmayı, vahşeti ve ölümü mümkün olan en gerçekçi şekillerde tasvir eden Mortal Kombat 1’in yakın zamanda piyasaya sürülmesiyle birlikte, oyunlardaki gerçekçiliğin giderek artan bir kaliteye sahip olması gerekip gerekmediği konusunda bir soru oluşmaya başlıyor