'Starve Acre' Yönetmeni Daniel Kokotajlo, Halk Korkusunun Neden Sinematik Bir An Yaşadığını Anlatıyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

'Starve Acre' Yönetmeni Daniel Kokotajlo, Halk Korkusunun Neden Sinematik Bir An Yaşadığını Anlatıyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
Ve özellikle kayıp ve tam çaresizlik ve bunun ruhu nasıl etkilediği hakkındaki bu fikir Ve farklı şekillerde kullanabileceğiniz bir karizma MürtedlikUzun zamandan beri sırtını döndüğü katı Hıristiyan mezhebine bir pencere açan olağanüstü drama, yılın en cesur ve güçlü Birleşik Krallık filmlerinden biri olarak kutlandı ve BAFTA adaylığı ve beş Britanya Bağımsız Film Ödülü adaylığı elde etti Bunun için hep onu düşündüm Ve açıkçası Açlıktan Ölmek Dönüm benim için o kadar kişisel değil, bu da onunla başa çıkmayı biraz daha kolaylaştırdı ve dolayısıyla yapımı daha keyifli oldu Yani bunu paylaştık Sanırım Mürtedlik daha çok çaresizlik ve inancı ikiye katlamak ve insanların inanç için ne kadar ileri gideceklerini görmekle ilgiliydi, oysa Starve Acre yine kayıp ve çaresizlikle ilgiliydi, ama sonra insanların yoluna devam etmesi veya yaşadıkları bir kaderi kabul etmeleri için ne gerekirdi verildi

Matt şu anda Paul Smith için büyük bir reklam kampanyası yürütüyor, bu yüzden onu izledikten hemen sonra Açlıktan Ölmek Dönüm uzun saçlı ve çamurlu kırsalda yaşayan onu posterlerde tasarım takım elbiseyle sevimli bir halde görüyordum

Yönetmenliğe nasıl başladın? Açlıktan Ölmek Dönüm? Bu sadece kitabı okuyup bunu gerçekten yapmak istediğimi düşünmekten mi ibaretti?

Bu da öyleydi Ayrıca bazı diyaloglar Aziz Maud bana ne yapmaya çalıştığımı hatırlattı Mürtedlik ve insanların dini ne kadar ileri götürdüğüne bakmak

Kokotajlo’nun açıkladığı gibi, bu muzaffer film, dinin keşfinden birkaç dünya ötede görülse de, aralarında güçlü bağlantılar var Ama aslında geçmiş çirkin, karanlık ve bilinemez farkında olmadan uğursuz, doğaüstü güçleri kabul ettikleri evlerinin etrafındaki topraklarla ilgili folklorik bir efsaneyi ön plana çıkarıyor Bu seviyede, şu anda insanlarla bağlantı kurduğunu düşündüğüm, korkunç, gotik ve halk hikaye anlatımında bir patlama yaratan bir şey var COVİD ve insanların bir şekilde evlerine dönüp topraklarına dönme duygusuyla ilgili bir şeyler Açlıktan Ölmek DönümDünya prömiyerini 12 Ekim’de BFI Londra Film Festivali’nde yapacak olan film, çıkış yapması sayesinde zaten bir tür kahramanı olan İngiliz yıldızlar Morfydd Clark’ın başını çektiği gotik, samimi bir korku filmi Üzerimde silinmez bir etki bıraktı Yani tematik düzeyde keşfetmeyi sevdiğim şeyler vardı Harika bir iş çıkardığını düşünüyorum Her ikisiyle de gönül rahatlığıyla çalışırdım

Bu tür gotik, folklorik korku türünün en sevdiğiniz tür olduğunu söylediniz ama aynı zamanda son birkaç yıldır sinematik açıdan da sessiz bir dönem yaşıyor Aziz Maud COVİD’den sonra izlediğim ilk filmdi Andrew’un çalışmalarının büyük bir hayranıyım ve toprak ve Kuzey (İngiltere) hakkında benzer kaygılarımız var O zamanlar Nigel Kneele’nin (1950’lerin ikonik İngiliz bilim kurgu serisinin yaratıcısı) birçok eski tek seferlik filmini izliyordum Eğer gerçekten özetlerseniz, bunlar çok benzer fikirlerle ilgili Farklı unsurları harmanlayan bir şeyi seviyorum; korku unsurları ve ardından Gotik romantizm içeriyor, ama aynı zamanda biraz mutfak lavabosuna gidiyor ve sizi çalıştırıyor Ve ben buna bağlandım Açlıktan ölmek üzere olan Acre Ve izlemeyi sevdiğim türden bir film Orada durup sahaya baktığını ve ‘bu doğru, ben de böyle hayal etmiştim’ gibi hafif, alaycı bir gülümsemesi olduğunu hatırlıyorum Morfydd bu konuda harika ve tür için mükemmel görünüyor Neden bu kadar popüler hale geldiğine dair bir fikriniz var mı?

Bir bakıma o dönemi yansıttığını düşünüyorum Bunlar benim meşgul olduğum konular, hâlâ üzerinde çalıştığım, hâlâ işlediğim fikirler Ben de onunla bu seviyede bağlantı kurdum

Morfydd Clark ve Matt Smith’te günümüzün en ilginç ve heyecan verici iki İngiliz aktörünü seçtiniz Quatermas) ve eski MR James 1970’lerin hayalet hikayeleri Çekimlerin bir kısmını izleyip onay verdi mi?

Evet, çekimin sonuna doğru geldi çünkü biz COVID ve benzeri şeylerle mücadele ediyoruz, bu yüzden insanların ziyaret etmesi mantıklı değildi Ve burası aynı zamanda bu tür temalarla da ilgilenebileceğiniz bir yer


Britanyalı yönetmen Daniel Kokotajlo, 2017’deki ilk uzun metrajlı filminde Yehova’nın Şahitlerinin bir üyesi olarak büyürken yaşadığı kişisel deneyimlerini derinlemesine inceledi Andrew Michael Hurley’in kitabına dayanan ve büyük ölçüde 1970’lerin İngiltere’sindeki ücra bir çiftlik evinde geçen hikaye, normalde cennet gibi olan kırsal yaşamı, 5 yaşındaki oğulları karakter dışı davranmaya başladığında kargaşaya sürüklenen bir çiftin hikayesini anlatıyor İkimiz de aynı şekilde görüyoruz Ama bir de şimdiki zaman ve gelecekle ilgili hayal kırıklığına uğramak, sonra geriye bakıp nostaljik olmaya çalışmak gibi bir şey var

Ile konuşmak Hollywood Muhabiri gala öncesinde Kokotajlo nasıl olduğunu anlatıyor Açlıktan Ölmek Dönüm korkuyu, gotik romantizmi ve hatta mutfak lavabosu dramasını harmanlayarak sizi “ne olduğunu asla bilemeyeceğiniz” bir yerde bırakıyor, Clark’ın bu filmdeki performansı neden? Aziz Maud üzerinde “silinmez bir iz” bıraktı ve bu nedenle, şimdiki zaman ve geleceğe dair hayal kırıklığı sayesinde halk korkuları şu sıralar sinematik bir anın tadını çıkarıyor İnsanların buna nasıl tepki vereceği ve Matt hakkında ne düşündükleri ilginç olacak Bir çeşit tarlada oturuyorsunuz ve dışarı bakıyorsunuz ve her şeyden çok karanlığı görüyorsunuz Onayladı Bu benim uğraştığım bir şeydi Mürtedlik Hangi cehennemde olduğunu asla bilemezsin Bu yüzden tüm bunlardan heyecanlandım

Evet, onun da öyle bir çekiciliği var Ve sinema tarafından tuhaflaştırılıp korkutulmayı seviyorum Bunu görebiliyorum Bu devasa sinemaya gittim; orada sadece iki kişi daha vardı ama bu 300 kişilik bir sinemaydı O zamandan beri filmi izledi ve onu sevdiğini ve işe yaradığını söyledi, bu benim için bir rahatlama oldu çünkü olay örgüsü kitaba benziyor ancak bazı temalarda biraz değişiklik yaptık Harika bir yüzü var Ve bu kadar ilgi çekici birini izlemek inanılmaz bir deneyimdi Rol için doğrudan onunla iletişime geçtiğinizi anlıyorum

Kokotajlo, takibi için çok daha ürkütücü ve tüyler ürpertici bir yöne yöneldi Daha çok manevi anlamda din hakkında bir hikaye anlatmak istedim Bu niteliği vardı ama başka bir özelliği daha vardı Bu benimle bağlantılı bir şey



sinema-2

Arazi ve geçmişin nasıl belirdiğiyle ilgili diğer çalışması, ama sonra Açlıktan Ölmek Dönüm orada yeniden doğuş ve baharla ilgili gerçekten güzel bir sembolik unsur vardı Bu yüzden tüm bunları oldukça heyecan verici ve nasıl çekeceğimi merak ettiğim oldukça zorlu bir süreç olarak gördüm Ve onu böyle bir şeyin içinde görmediğimi hissettim

Yazar Andrew’un sete geldiğini duydum Ve Matt’i vurmayı seviyorum

Matt Smith için de aynı şey geçerli miydi?

Evet, yazarken yüzü aklıma gelip duruyordu Aziz Maudve daha önce pek az yaptığı rolde Matt Smith

Mürtedlik harika bir ilk filmdi ve oldukça iyi karşılandı Quatermas ilklerin öncüsüydü Doktor Kim tüyler ürpertici ve doğaüstü şeylerdi ve her zaman Matt’le güzel bir bağ olduğunu düşünmüşümdür Böylece onayladığını hemen anlayabiliyordum Eminim böyle bir şeyi nasıl takip edeceğiniz konusunda birçok düşünce vardır, peki daha gotik bir korku yönüne gitmenin ardındaki karar neydi?

Sanırım en sevdiğim tür bu Açlıktan Ölmek Dönüm Ve Mürtedliközellikle kayıp ve çaresizlik duygularını çevreleyen Bunun nedeni miydi Aziz Maud?

Sanırım onu ​​orada görmüştüm David Copperfield’ın Kişisel Tarihiama görmekle aynı şey değildi Aziz Maud Ama şans eseri sonlara doğru gelmeyi başardı ve evet, onun onayını aldım Kesinlikle bir menzili var