6 Ekim Redfall Güncellemesi 2, Çeşitli Düzeltmeler Sunuyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

6 Ekim Redfall Güncellemesi 2, Çeşitli Düzeltmeler Sunuyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
  • Ayarlar menüsünün tüm sayfalarındaki “Geri” ve “Arkadaşlar” menü kontrollerini anlatır
  • Ping’ler dünyaya yerleştirildiğinde veya dünyadan kaldırıldığında anlatım desteği
  • Kilitli bir zorluk seçerken, ekranda zorluk türü “Kilitli” olarak açıklanır 1 yükseltme etkinken kenar yumuşatma ayarı artık Video Ayarlarında gizlidir
  • Fall Like Lightning için görev diyaloğu eklendi
  • Nişangah görünürlüğünü iyileştirmek için nişangahlar ve susturucu namluları güncellendi
  • Kahraman Seçimi ve Sistem Seçimi menülerinde gezinme kontrolü desteği
  • İyileştirilmiş oyuncu ping görünürlüğü
  • Görev Brifing Tablosu artık Ana Görevler ve İsteğe Bağlı Görevler arasında daha iyi bir ayrım yapıyor
  • Hem dijital hem de analog girişler olmak üzere tüm düğmeler ve bağlantılar için vurgulu destek
  • Kontrol Cihazı Hassasiyetinizi Giriş Yanıtı Ön Ayarları varsayılan değerinden artırmak/azaltmak, genel sol/sağ dönüş hızınızı doğrudan artıracak/azaltacaktır
  • İkinci bir monitörde Pencereli ekrandayken Oyun Ayarlarının varsayılan değerlerine sıfırlanmasıyla ilgili sorun düzeltildi


    Arkane Studios, 6 Ekim için Redfall Güncelleme 2’yi yayınladı ve bu, kuşatılmış oyuna çeşitli düzeltmeler getiriyor

  • Oyuncular Redfall Commons ve Burial Point’teki giriş görevlerini tamamladıktan sonra, Tarihi İşaretler artık Haritada kilitli durumda görüntülenecek

  • Birkaç uç durum bellek çökmesine değinildi
  • Ana Menünün Sistem ipucu yalnızca “Sistem”i görüntüler ve hem Ana hem de Sistem menülerinde “Sistem”i anlatır Alan açık kalırsa anlatım her yedi saniyede bir güncellenir
  • “Çapraz Oyun Arkadaş Ekle” alt menüsü için Kullanıcı Adı giriş alanı desteği

    6 Ekim Redfall Güncelleme 2 Yama Notları:

    PERFORMANS VE KARARLILIK

      Çok çeşitli donanım yapılandırmalarında iyileştirilmiş bilgisayar performansı ve kararlılığı
    • Lobi etiketlemesi artık Tek Oyunculu ve Çok Oyunculu arasında görsel ve işitsel olarak ayrım yapıyor
    • Görev hedefinin devamlılığı için çeşitli düzeltmeler yapıldı
        • Bethesda
        • Rum Runner’ın başarı açıklaması netleştirildi
    • Arkadaş Listesi açıkken Çok Oyunculu Lobiden çıkışta artık “Çık” veya “Lobiden Ayrıl” yerine düzgün şekilde “Kapat” yazacak
    • Vampir ölümü ve parçalanması

    KULLANICI ARAYÜZÜ

    • Susturuculu veya susturuculu namlu eklentili silahlar artık araç ipuçlarında “sessiz” durumlarını yansıtıyor
    • Düşmanlar artık dost ateşinden kaçınmak için yeniden konumlanıyor
    • Daha yavaş tek oyunculu FPS hayranları için – Daha yavaş yanıt eğrileri, nişan alma konusunda biraz daha hassas olduğunuzu hissettirme eğiliminde olduğundan, Varsayılan, Düşük veya Orta Giriş Yanıtı Ön Ayarlarına göz atın Net modellerinde ekran anlatımıyla ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi
    • Old Town ve Sedgewick mahallelerine yeni Vampir Yuvası doğuşları eklendi

    ULAŞILABİLİRLİK

      • Ekran Anlatımındaki İyileştirmeler:
        • Çok Oyunculu Lobi durumu Hazır ve Hazır Değil arasında değiştiğinde anlatım güncellenir
        • Bribón’un artık Robot Kaya becerisi etkinken Siren’i kullanırken yakındaki düşmanları şok etmesi garanti ediliyor net Arkadaşlarını Ekle” alt menüsündeki Kullanıcı Adı giriş alanına odaklandıklarında “Enter’a Basın” uyarısının alınması sorunu düzeltildi
          • Kaydırma çubuğuna odaklanmayı belirtmek için Arşive ikincil bir duyusal yöntem eklendi

          SAVAŞ

          • Oyuncular artık gizlice yaklaşıp habersiz Tarikatçılar ve Bellwether düşmanlarını kazıklı silahlarla alt edebilirler
          • Metin giriş alanı açık olduğunda destek
          • Remi’nin C4’ü patladıktan sonra artık dünyada kalmıyor
          • Artan açık dünya düşman nüfusu ve görev karşılaşması dengelemesi
          • Kilitlenmemiş bir zorluk seçerken, ekran anlatıcı “Seçilen Zorluk”u anlatacaktır
          • Artık Remi, Bribón’un ne zaman ve nerede düşürüleceği konusunda uyarılacak

          ÇOK OYUNCULU

          • Çok Oyunculu oturumlar için görsel olarak farklı oyuncu göstergeleri ve işaretleri ile takımdaki her oyuncu için benzersiz ortak çalışma rengi eklendi
          • Bir yüzeyin üzerinden geçilebildiğinde veya örtülebildiğinde artık HUD’da Vault ve Manto göstergeleri görüntüleniyor
        • Yerleşme görevi sırasında Anna Creelman artık oyuncunun tabancasını, av tüfeğini ve saldırı tüfeği mühimmatını dolduracak
        • Kırpılma ve diğer animasyon sorunlarını önlemek için dergilerin ölçeği ve konumlandırılması iyileştirildi
        • Bethesda
        • Oturum açarken e-posta adresini, kullanıcı adını ve/veya şifreyi girmek için “Enter’a basın” yönündeki hatalı istem kaldırıldı
        • Kontrol Cihazı Hassasiyetini azaltan oyuncular, nişan alma konusunda kontrol sahibi olmak için savaşıyormuş gibi hissetmenizi önlemek için Çok Zayıf/Zayıf/Varsayılan Nişan Yardımı Gücü ve ADS Ani Güç ön ayarlarını deneyin Çok oyunculu, kullanıcı arayüzüne ve daha fazlasına değinen tam yama notları için okumaya devam edin
        • Kara Güneş boss arenasında Kale dövüş davranışı iyileştirildi
        • Silah ateşinin neden olduğu yanıp sönen ortam ışığı patlaması
      • Aşağıdaki alanlarda geliştirilmiş ışığa duyarlılık çalışması:
      • Clacker Unrivaled silahını ADS’de kırmızı bir acil durum ışığının yakınında ateşlemek
      • AMD GPU’larda çözünürlük değişimiyle ilgili grafiksel bozulma sorunu giderildi
      • Kontrolcü Hassasiyetini artıran oyuncular için, eğer bu yardıma ihtiyacınız varsa Varsayılan/Güçlü/Çok Güçlü Nişan Yardımı Gücü ve ADS Anilik Gücü’nü denemeyi düşünün

      Oyunun kritik ve ticari açıdan o kadar da mükemmel olmayan performansı göz önüne alındığında, Arkane’den çok daha fazla yama beklemeyin, ancak yanıldığımızı kanıtlamak isteriz

    • Gece boyunca görünürlüğü kolaylaştırmak için vampir ve insan NPC’lerine hafif veya yansıtıcı giysiler eklendi
    • Cephane satın alma işleminin okunabilirliği iyileştirildi
      • Arkane’nin Önerileri:
          • Hızlı tempolu çok oyunculu FPS hayranları için – Genel olarak daha hızlı ve daha duyarlı olma eğiliminde oldukları için Orta, Yüksek veya Doğrusal Giriş Yanıtı Ön Ayarlarına göz atın
          • Yeşil bir yayıcı kullanan manzaralar, geceleri o kadar parlak olmayacak şekilde ayarlandı
          • Psişik Kalıntı için bir eğitim bıçağı ve Arşiv girişi eklendi
          • Yeni oyuncuların oyunun erken safhalarındaki kaynaklarını korumasına yardımcı olmak için İtfaiye İstasyonunun etrafındaki bölgelerde cephane alımları artırıldı
          • Kahraman yeteneklerinin merdivenler, ölüm sisi, elektrik çarpması ve daha fazlası gibi çevresel faktörlere rağmen düzgün şekilde tetiklenmesini desteklemek için çeşitli düzeltmeler yapıldı
          • AMD FSR 2
          • Light’s Out başarısı artık çok oyunculu modda yalnızca Lost in the Fog görevi aktifse verilecek

          ÇEVRE

          • Haritaya Burial Point bölgesine ve Redfall Commons bölgesindeki diğer yerlere referanslar eklendi
          • Oyuncuların “Bethesda
          • Bethesda
          • Remi’nin Parça Parça Bombası C4 patlamaları hızla art arda patlıyor
          • Yakınlarda duran diğer oyuncularla Layla’nın Asansörünü çağırmak
          • Bribón düşürüldüğünde ekran dışı bir gösterge eklendi
          • Haritayı kullanırken objektif arama alanlarının hızlı seyahat eylemlerini engellemesi sorunu düzeltildi net hesabı Yardım menüsü artık doğru anlatımı destekliyor
          • Redfall Commons’a benzersiz açık dünya düşman karşılaşmaları eklendi
          • Hem Redfall Commons’ta hem de Burial Point’te oyuncu navigasyonu ve çarpışmada iyileştirmeler yapıldı
          • Kara Güneş boss arenasındaki aydınlatma sunumu iyileştirildi
          • Oyun davetlerini ve arkadaşlık isteği bildirimlerini anlatır
          • Psişik uzay kelebekleri, sis cepleri, Kara Güneş’in parlayan arması ve çeşitli su efektlerinin görsel doğruluğu iyileştirildi
          • Pusula işaretleyicilerinde ve hedef arama alanlarında daha tutarlı davranacak işlevsel iyileştirmeler
            – Susturuculu silahlar daha az ses çıkarır ve yakındaki düşmanları uyarma olasılıkları daha azdır

            Kaynak: Buhar



            oyun-6

          • Giriş Yanıtı Ön Ayarı ayarında değişiklik yapmak, sizin için en uygun denetleyici ayarlarını bulmanıza yardımcı olacak harika bir ilk adımdır
          • Kahraman yeteneklerinde, silahlarında ve genel oyun sistemlerinde çeşitli performans iyileştirmeleri yapıldı
          • Oyuncu raporları artık gönderim sırasında bir yükleme göstergesi gösteriyor
          • Metinden Konuşmaya kısayol tuşu artık etkin olduğunda her zaman görüntüleniyor

          OYNANIŞ

          • Varsayılan Nişan Alma Yardımı ve Ölü Bölge ayarlarında çok sayıda iyileştirme ve oyuncuların bu ayarları hem Kontrol Cihazı hem de Klavye/Fare için özelleştirmesi için daha fazla seçenek Net Güncellenmiş Sözleşmesinde Anlatım Desteği
          • Düşmanların boşta kalma durumunda sıkışıp kalabileceği ve oyuncuyla etkileşimi kesebileceği çeşitli senaryolar düzeltildi